redghost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen ay içinde 3750 TL'lik satış yaptım hocam. hani zarar ettirmezlerde işte. çokta isteyecek değilim...
İyi yapmışsın hocam biz sinek avlıyoruz.