EmreUnan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğrusunun tesbih olduğunu biliyorsunuzdur zaten. Reg Feedir hepsi.
doğrusu konusunda emin değilim ama şöyle bir yazı var:

http://www.anadilim.org/tesbih-mi-tespih-mi.html

ayrıca reg fee demişsiniz ama bir tane emlak domaini var mı boşta bir bakın isterseniz plaka koduyla bazı net uzantılar bile dolu.


MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almadığınızıi fikir amaçlı sorduğunuzu ümit ediyorum
hayır satın aldım. sadece neden bu kadar kötü olduklarını söyleyebilir misiniz