doğrusunun tesbih olduğunu biliyorsunuzdur zaten. Reg Feedir hepsi.
doğrusu konusunda emin değilim ama şöyle bir yazı var:
http://www.anadilim.org/tesbih-mi-tespih-mi.html
ayrıca reg fee demişsiniz ama bir tane emlak domaini var mı boşta bir bakın isterseniz plaka koduyla

bazı net uzantılar bile dolu.
Almadığınızıi fikir amaçlı sorduğunuzu ümit ediyorum
hayır satın aldım. sadece neden bu kadar kötü olduklarını söyleyebilir misiniz