REeL13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam son kaydın id sini seçmeyi izah etmişsiniz evet bunda sorun yok ama bu kodun pratikde hata yapma ihtimali var. Çünkü sisteme bir çok kullanıcı kayıt girdiği için kod okumada sunucuda bir süreç olduğu için pratik de yanlışlık yapma olasılığı var.



Bu fonksiyon araştırıyorum hocam.
son kayıt id sini alıp veritabanında işlemlere devam edecekseniz trigger kullanıcaksınız. php ile başka işler yapıcaksanız insert sorgunuzdan sonra yerleşik fonk. veya yeni bir sql sorgusu ile son eklenen id'yi almanız mümkün.

iyi çalışmalar