Arkadaşlar her şeyi ayarladım ama nedense mail başlığı mail adresimin baş harfleri olduğu için SPAM'a düşüyor.
Mail adresim :
info@siteismi.com şeklinde.
Resimlerle örnekliyorum :
Kodlar bunlar, her şeyi tam yaptım. Hiç bir sıkıntısı yok. Başarı ile gönderiyor, mail başlığı, mail içeriğini güzel bir şekilde ayarladım.
Ama şimdi resimde göreceğiniz üzere
mail başlığı info oluyor. Bu sebepten otomatik
SPAM'a düşüyor.
Mail başlığını
Mesaj Bildirimi olarak ayarlamıştım oysa ki.
Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.