Bir kullanıcının veritabanına yaptığı kaydı akabinde seçmek istiyorum. Bir öneride bulunabilecek var mı verimli çalışacak yol. Kayıdı oluştururken rasgele sayı oluşturup kaydedip bu sayıdan yakalamaya çalışıyordum fakat pek verimli olmuyor bu.
Hocam eğer isteğiniz şeyi yanlış anlamadıysam şöyle bir çözüm yolu önerebilirim;
Her kayıt için ID adında bir nitelik olsun. Yapılan her kayıt veritabanına kayıt edilirken, veritabanının her kayıt için auto_increment olarak o kayda, bir ID atamasını sağla. Daha sonra ise, yapılan o kaydın ID bilgisini alarak, o kaydı seçmek bir çözüm yolu olabilir. ID adlı niteliği aynı zamanda primary_key yapın. Böylece o kayıt, diğer kayıtlardan da tamamen farklı bir ID numarasına sahip olacağı için daha sağlıklı bir çözüm yolu olacaktır. Yani veritabanının atadığı ID ile direkt olarak ilgili kaydı seçebileceksiniz.