Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İlk sahibinin iPhone'mu bul özelliğini kapatması gerekiyordu kapatmadan satmış cihazı.Kendisine ulaşıp Apple id ve şifresini rica edin yoksa iş biraz zor hatta telefonu kullanamama ihtimali yüksek.
iTunes üzerinden restore işlemi yapsanız da yine şifre işteyecektir.Daha önceki Apple Hesabından çıkış yapmanız şart.