Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sonunda an itibari ile 17 gün sonunda domainimi kurtarabildim. yazdığım yazıları kaldırmamı istedi fakat bende sizlerede bahsettiğim sebeplerden para iadesi istedim
ip adresi adresinin para iadesini datacenter yapmıyormuş beni ne ilgilendirir bu durum hadi neyse diyim.
Hosting ide 7 günü geçince odemiyormus hizmet sözleşmesiymiş peki hizmet sözleşmene saygım var fakat ben hizmeti aldım alırken bana siteleri taşıyacağını belirtti yazılı kanıtımda var (konuştuğum her konu hakkında kanıt isterse moderatör arkadaşlar istesinler yollıyım) Allah hakkı için biraz insaf çünki çıldırdım artık. 5 gün sürdü taşıma işlemi onunda yazılı kanıtı var. El insaf 5 günde sitemi taşımışsın daha sonra binbir türlü problem yaşatmışsın yazıyorum zaten günde bir cevap veriyorsun hangi 7 günde ben neyi görüpte karar vericem iade yap diyicem bir domainimi 17 günde elinden zor almışım yazık deilmi kardeşim bunda sıkıntı problem yaşatmaya hakkınız varmı yapmayın ne olur pişkin pişkin konuşarak kull hakkını ödeyemezsiniz
görüyorsunuz kendim çalıp kendim oynıyorum birtane mesaj yazmadı nevya. madem haklısınız nevzat bey ozaman bunu bizlere açıklayınız herkezin önünde
bu arada ticaret kuralları forum kuralları yazım kuralları vs vs birçok kural var ama kural koyucular ortada yoklar bunuda anlamış değilim kim haklı bunun kararını veriniz lütven ya iademi yapsın yada bu kişiyi forumdan uzaklaştırın beni haksiz görüyorsanız beni bu forumdan uzaklaştırın..