Anladığım kadarıyla Apple kimliği ile giriş yapması gerekiyor...

Ancak bu Seçenek atlanıyor diye Hatırlıyorum... Cihaz kilitlendiyse usb kablosu ile bilgisayara bağlanıp restore edilmesi Lazım