Merhaba arkadaşlar, bugüne kadar hiç iPhone kullanmadım hatta soruyu da doğru anladım mı bilmiyorum ancak illa anlayan kişiler vardır, bilgilendirirseniz sevinirim.
Bi arkadaşım aradı az önce Almanya'dan kardeşi ikinci el iPhone 5s satın almış ancak açılışta Apple ID güvenliği mi ne varmış önceki kullanıcının Kullanıcı Adı ve Şifresini soruyormuş acaba açılabilir mi diye bi araştırabilir misin dedi. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Nasıl açılabilir bu telefon veya açılması mümkün mü? Biraz karıştırdığını söyledi iTunes ile update falan yaptım dedi fabrika ayarlarına falan döndürmüş ama bişey değişmemiş