Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tesekkür ederim haklı olarak sizlerde yorum yazmak istiyorsunuz bu firma yüzünden sikayet forumunu ezberler hale geldim bazen bir kimsenin sikayetini okuyunca içimden çok şey yazmak geliyor fakat forum kuralları gereği yazmamanız gerekli bir yandan kişi ile satıcı arasında tarafsız bir tartışmayı sağlaması için yapılmış güzel bir kural olarak düşünsemde bazen bende çok yazmak istiyorum bir başkasının mesajına. Her satıcı için asla diyemem işini düzgün yapanlar hariç konuşuyorum satıcılarıda zor durumda bırakan birçok kullanıcıda mevcut ama buradan uc ayda 3 firma deiştirdim şuan kullandığım firmadan allah ragzı olsun adamlar. zaten istediğimiz şapkadan tavşan çıkarsınlar değil dedikleri hizmeti versinler birçok kullancıda benimle aynı fikirde biliyorum ama malesef böyle ilgisiz insanlara kurban oluyoruz. yazan ve yazmak isteyen arkadaşlara tekrar söylüyorum yazmayınız forum kuralları gereği magur ve satıcı arasında dialok için serbest sadece uyarı yada ceza almanızı istememem beni anlayanlarada teşekkür ederim. gerçi kaç gün oldu satıcıdan ses yok bir cevap yazmadı kendim çalıp kendim oynuyorum. sabırla moderatör arkadaşların olumlu yada olumsuz kararını beklemekteyim..