Boş bir domain gibi geldi bana.
Zamanla gorucez...
ne düşünürek aldınız açıklarsanız sevinirim
Pilavcılık sektörünün de çiğ köfte gibi gelisebilecegini dusundugumden aldım
Açlık başınıza vurmuş hocam
Yok ya aç olsam pilav değil kebap üzerine alırdım
GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi