kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşey güzel de ben 2 haftadır bekliyorum.Ne olumlu ne olumsuz bir cevap gelmedi.Bari bir cevap verin de biz de ne yapacağımıza karar verelim.Bu adsense var ya........neyse rtük var
ben de bekliyorum. yılbaşı geldi tam sapıttıkları zamanlar yabancıların. beklemekten başka yapacak bir şey yok