Oncelikle Basarilar Dilerim Kardesim Insallah istediklerin Hakkinda Hayirli olana Ulasirsin.
Oyun formunda Editorluk isi var egerki linkte vermis oldugum konu ile ilgilenirsen Skyp de goruselim.
https://www.r10.net/editorluk-post-is...editorluk.html
Skyp:
gmturk@outlook.com