Oncelikle Basarilar Dilerim Kardesim Insallah istediklerin Hakkinda Hayirli olana Ulasirsin.

Oyun formunda Editorluk isi var egerki linkte vermis oldugum konu ile ilgilenirsen Skyp de goruselim.

https://www.r10.net/editorluk-post-is...editorluk.html

Skyp: gmturk@outlook.com