Konunun ilk mesajını ve bu konudaki bir çok mesajımı okursanız konunun acil alım fırsatlarının kaçırılmamasına hizmet etmediğini göreceksiniz hocam...
Hocam acilen cevap ver de ona göre davranayim;
Şimdi altın alma zamanimidir. Geçen hafta Darphane siparisi yetistiremedigi için çeyrek fiyatları piyasaca sisirildi. Bu hafta fiyatlar biraz düştü. Sizin çeyrek altın konusunda görüşünüz nedir?