Şuan zaten hali hazırda bilgim var. İçerik yönetimli admin panelli bir site yapabilecek kadar bilgim var. Buraya kendimi geliştirme yoluna gideceğim. Bir iki yıldır askerlik felan bıraktık kodlamayı. Özel ders olması ve uzun vadeli bir çalışma olacağından bir E-Ticaret kodlama seviyesine gelebileceğimi düşünüyorum.

Elbette 2. ay E-Ticaret kodlayalım demek istemedim. 2.Ay o yolda kendi başıma yürüyebilmek amaç.

Bu yolda almam gereken dersler nelerdir diye araştırma yapıyorum şimdilik.