iyi esnaflık ve iyi teknisyenlik arasındaki fark da burada ortaya çıkıyor. her müşteri şikayetinde, müşteriye laf çakmak ustalık sayılmıyor.
hepimizin başına geliyor. size de öneriyorum, burada söz konusu olan firmaya da.
1- müşteriden özür dileyin
2- müşteri ile yollarınızı ayırın. (zaten muhtemelen o da ayrılacaktır.)
3- lig daha uzun, 1 müşteri gider, 3 müşteri gelir.
bunu infinite loop a bağladığınızda, sinirleri alınmış güler yüzlü esnafa dönüşüyorsunuz
Size de oneriyorum türbinlere oynamayın lig daha uzun. Müşteri şikayetinde müşteriye laf çakmak değil sektörün gerçeklerini korumak gerekli bilgilebdirmeyi doğru şekilde yapmak
herkese iyi forumlar