iPhone gecmisim yeni sayilmaz 3G modelinden beri yeni cikan iPhoneleri kullaniyorum. Nefret ettigim tek nokta, Kamera kayit ve Fotograf cekme özelliklerinin berbat olmasi.
3G modelinde 2mp kamera vardi suan 6 da bile 8 mp var. Insan biraz hizli gelistirir su kamera sistemini ...