Ben de ttnetten superonline geçmek istiyorum 2 kere aradım teknisyenlerimizi yönlendireceğiz dediler hala yönlendiriyorlar

kurumsallık sıfır

hizmette kurumsalık kadarsa hiç bulaşmamak lazım