Komisyonsuz para transferi yapacak kimse var mı bilemiyorum. Ben komisyonsuz kredi kartı ödemesi yapıyorum ama en azından peşin alıp bir süre sonra ödemiş oluyorum. Bankalar arası transferin kendisi bile masraflı. Tutar yazarsan teklif verebilirim.
Mener ile halledili ,teşekkürler.