"cPHulk Brute Force Protection" tam anlamıyla bir baş belası. Yeri geliyor 2 gün giremiyorum. Doğru şifreyi girdiğim halde beni neden kabul etmiyor? Direk root kullanıcısını vs. mi engelliyor?