Merhabalar;
Yakın zaman içinde telefonumu değiştireceğim. Yaklaşık olarak 1400 tl civarında bir bütçem mevcut, bunu çeşitli yollarla 6 ya da 9 taksite böldürebilirsem çok daha şahane olacak elbette.
Düşündüğüm telefonlardan birisi Sony Xperia Z2. Z3 ve Note 4 pahalı geldi, o yüzden Z2'yi tercih etmeyi düşünüyorum. Ancak bazı sorularım olacak:
-Isınma problemi mevcut mu?
-iPhone'larda en çok imrendiğim özellik kameranın çok hızlı açılması ve fotoğraf çekiminde hareket eden nesneleri dahi bulanık çıkartmamasıydı (ortalama bir ışıkta) bunda da benzer performansı alabilecek miyim? Bu önemli.
-Bir de lens kayması meselesi var, çeşitli yerlerde bahsedilmiş. Bu sık yaşanan bir sorun mu, kontrolünü nasıl yapabiliriz?
Telefonun kullanıcısı olan bilgili arkadaşlardan yanıt bekliyorum. Teşekkür ediyorum şimdiden...