üstad ellerine sağlık güzel olmuş. ancak benim kodlamada yemiyor bu olay. bende bu şekilde yapıyordum ancak olmuyor. resim ya altında ya üstünde çıkıyor. benim yukarda verdiğim kodlara göre ayarlayabilirseniz sevinirim.