Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
üstad ellerine sağlık güzel olmuş. ancak benim kodlamada yemiyor bu olay. bende bu şekilde yapıyordum ancak olmuyor. resim ya altında ya üstünde çıkıyor. benim yukarda verdiğim kodlara göre ayarlayabilirseniz sevinirim.