Son zamanlarda bıktım bu tip telefonlardan. Vodafone da aramaya başladı. Arayıp direkt şu kadar fatura ödüyorsunuz, şunu ödeyeceksiniz bize taşının diyorlar. TTnet 94 tl alıyor şu an benden. Sorunsuz olursa ben de bişiler düşünürüm ama şu da var; superonline hakkında şikayetleri okuyun. Şikayetvardaki sorunlardan birini istanbulda biz de yaşadık. Çok madur ediyorlar. Müşteri hizmetleri berbat. Herkese klasik aynı sözleri söylüyorlar. Yok ankastreniz bozuk elektrikçi çağırın vb. Sonunda bakıyorsun ki öyle bir şey yok. Boşuna elektrikçi çağırdık iki kez. 2 ay da bekleyip iptal ettirdik. Kullanılmayan net için utanmadan fatura bile kesiyorlar.
Sabır savaşına hazırsanız geçin derim. Öyle şak diye internet bağlamıyorlar. Modemi şak diye getiriyorlar ama internet için süründürüyolar.