Ise gireceginiz yerin anlasmali oldugu yer varsa oraya gidin. Cogu firma anlasmali oluyor ve gonderdigi kisilerin rapor ucretini fatura ettirip kendi oduyor.
Anlasmali yer yok ise ozel'e gidin (ozel hastane degil, is sagligi ve guvenligi uzerine acilmis ise giris raporu veren yerler), devlet'te cok ugrasirsiniz ordan oraya. Ozelde kan testleri vs olmayacaksa (yemek işiyle uğraşmayacaksanız) cok kisa surede alirsiniz raporunuzu.