Konu
Sıfırdan script yazıp dağıtıcam. Sizce ne yazayım?
17-12-2014, 19:32:44
#1
iLqercan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar boş vaktim var sıfırdan yazıp burada dağıtıcam. Sizce ne scripti yazayım? Ayrıca tasarım bilmiyorum o yüzden de sizlerinde destek vermesini bekliyorum tasarım konusunda.