doğada kulube yapmanın doğru olmadığını düşünüyorum,doğanın işleyişine yapılan hiç bir müdahale olumlu sonuç doğurmuyor.hayvanların davranışlarında dahi değişikliğe sebeb olabilecektir.yiyecek verirmesi elbette güzel olabilir
Tam da bunu diyecektim. Sokak köpeğine bir kap su verirsin, çünkü onun doğal seçilimini ve evrimsel sürecini bozduk.
Ama dağda, başlı başına yaşayan bir hayvana kulübe yapmak... belki de kış uykusuna yatan bir canlının dengesini bozacak, onu ölüme kadar götürecektir.
Bir deyiş vardır bilirsiniz, yumurtadan çıkmak isteyen bir civcivin kabuğunu kırarsanız civciv kısa süre içerisinde ölür.