doğada kulube yapmanın doğru olmadığını düşünüyorum,doğanın işleyişine yapılan hiç bir müdahale olumlu sonuç doğurmuyor.hayvanların davranışlarında dahi değişikliğe sebeb olabilecektir.yiyecek verirmesi elbette güzel olabilir