Arkadaşlar bir tablom var. otopark olarak düşünün.

yer..............Araba
----------------------
1.yol............26ee850
2.yol............34kk022
3.yol............48sa869
4.yol............boş


şeklinde.

şimdi ben 1. yoldaki arabayı alacağım ve 2. yoldaki arabayla yer değiştireceğim.

şimdi ben şu halde 1. yoldaki arabayı alıp boş olan yola koyuyorum. sonra 2. yoldaki arabayı alıp 1. yola koyuyorum sonra da boş olan yola aldığım arabayı alıp onu da 2. yola koyuyorum.
bu şekilde 3 işlem yaparak manevrayı yapmış oluyorum.

Lakin ben ayrıca bu işlemleri kayıt altına da alıyorum.
mesela
1. yoldaki 26ee850 4. yola alındı
2. yoldaki 34kk022 1. yola alındı
4. yoldaki 26ee850 2. yola alındı
şeklinde kayıt oluşturmuş oluyorum.
benim istediğim iki arabayı veri kaybı olmadan yer değiştirmek ve kaydımında şu şekilde olması:
1. yoldaki 26ee850 2. yola alındı
2. yoldaki 34kk022 1. yola alındı
ben 1. yoldaki arabayla 2. yoldaki arabayı nasıl boş yola almadan yer değiştirebilirim.
yardımcı olursanız sevinirim.