Merhaba arkadaşlar. Personeli olduğum firmanın sitesine slider yaptım. Hazır slider kullandım. Explorerda çalışmadığını farkettim. Chrome ve mozillada düzgün şekilde çalışıyor ama internet explorerda çalışmıyor.

Sorunu giderebilecek biri varsa lütfen yorum yapsın site adresini pm olarak atayım. Yardımlarınızı bekliyorum.. Teşekkürler.