chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beni de kabul etmiyor ne yazık ki..
satrancali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abim 5. adsenseye imza atacak bu gün

https://www.r10.net/adsense-ban/13746...se-onemli.html
peki ban yedimmi şimdi ? ben onu anlamadım. yine başvuru yapabilecekmiyim ?