Koca konu başlığını görmemişim, yanlış yere açmışım. Acemiliğime verin. Sitenizi çöpe çevirdiğim için de özür dilerim. Yönetici arkadaş taşıyabilir ya da konuyu kaldırabilirse sevinirim.