Uzun zamandır netinternet ve Superni ile çalışıyorum, arkadaşlarında dediği gibi bağlama yapmayacaksan ip almanın gereği yok. Benim 30-40 arası müşterimin sitesi ni de ve hiç bir zararını görmedim hem seo açısından hemde diğer açılardan.

Rahatlıkla yapılan çalışmalarda ilk sayfaya geldi gereken siteler.