AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba R10 Üyeleri,
İngilizce bir biyoloji sitesi açmayı düşünüyorum. Elimde tamamı özgün, dil kurallarına uygun şekilde grammer hatasız yazılmış biyoloji konuları mevcut. Tamamı özgün ve okulda tuttuğum ekstra notlarım . Ayrıca biyoloji ile ilgili bir keyword domain kayıt ettirreceğim bugün. Sizce bir biyoloji sitesi kursam iş görür mü? SEO konusunda ise çok sağlam çalışmalar yapacağım.
Neden tutmasın tutar tabiki benim elimdede Türk edebiyatı konusunda Belki 300-350 makale var hepsi en az 200-250 kelime sonra bir site açık bunları yazmaya başlıyordum. 3 tane yazdım sonra defterden oku oku yaz çok sıkıldım bırakım domainde patladı