Merhaba arkadaşlar, bu konu hep kafamı kurcalamıştır. Adu*t link çıkışı yapan normal içerikli bir siteden tanıtım yazısı veya footer link almak konusunda düşüncenizi öğrenmek istiyorum. Ben bu vakte kadar adu*t çıkış yapanları hep es geçerdim fakat bu tarz sitelere link çıkışı yapanlar artmış baktığım kadarıyla. Siz alıyor musunuz? Aldığınızda olumsuz bir yanı oldu mu sizce olur mu vs vs

Cevaplarınızı bekliyorum.