AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle ilk R10+'nız hayırlı olsun. Araştırma yapıyorum şuan fakat şöyle bir durum var ki bu sektörde rekabet olmasa bile Biyoloji hayatımızda heran karşımızda. Yani, sektörde az olması kolay yükselebilmem için bana bir avantaj haline geliyor . Yazıları geçtim, sadece tuttuğum notlar İngilizce Biyoloji eğitimi alan kişiler için çok yarar sağlayabilecek notlardır, yani insanlara ekstra bir faydam dokunacaktır
Teşekkür ederim. O zaman normal olarak makale paylaşımı yapan siteler harici özgün ve bilgili olduğunuz için her türlü isteğe cevap vererek daha fark atabilirsiniz. Bence deneyip elinizdeki bu imkânları kullanın.