Merhaba ben localhosta kurup denedim sorunsuz giriş yaptım oyuna ardından windows sunucuya kurulum yapıp giriş yapmayı denedim sorunsuz giriş yaptı ancak karakter alanını 127.0.0.1 localhosttan çekiyor bunu sunucudan çekmesini nasıl sağlıyabilirim bilgisi olan varmı veya yardımcı olabilicek ?
Kendi sunucunuzdanmı çektirmek istiyorsunuz yoksa elinizdeki fileslerdenmi ?