Merhaba
* Şikayetçi olduğum kişi : https://www.r10.net/members/76752-nevya.html

* Şikayetçi olma nedenim : Konu uzun ama kısaltıcam ve son yaşadığım ve halen yaşamakta olduğum sıkıkıntıyı sizlerle paylaşıcam

* nevya.com'dan reseller ve birkaç alt özellik aldım transfer işlemi yapma süresi 4 gün sürdü sorun değil dedim
* ilk günden itibaren email sorunları yaşadım kendisine ilettim bikaç başlıkta çözüldu yapıldı gibi cevaplar aldım ama halen mail sorunu yaşanmakta
* sitelerim ağır siteler olmamasına rağmen 2 dakikadan fazla açılma süreleri yaşıyorlardı veya açılmıyordu
* geçen cumartesi ve pazartesi uzun süreli kesinti oldu erişim gitti sunucusuna saldırı varmış

ben zaten ikinci sorunu yaşayınca anladımki burdan bana hayır gelmicek düşüncem şu oldu para iadesi falan istemeden ben yeni bir yer buluyım çekiyim gidiyim kaç gündür gidemiyorum ayrılamıyorum bu firmadan nedenmi çünkü bir mesaj yazdığınızda günde bir veya iki kez yanıt alabiliyorsunuz bazen 24 saatte bir yanıt bile alamıyorsunuz yinede birşey demedim bu konularda ricada bulunmaya çalıştım hep

yeni bir firmadan reseller aldım aynı gün taşıdılar sağ olsunlar 4 gündür bir domainim var nevyada bunun kontrolünü almaya uğraşıyorum.

name server olarak ip girildi domainime dedimki transver ediyim 6 ay transver edemezsniz dedi eyvallah dedim - ozamanan erişim bilgilerini istedim biz yapalım sizin yerinize denildi - erişim bilgilerimi verdim ve bu arada isimtescile kayıtlı olduğunu öğrendim domainimin isim tescili aradım dedilerki kaydıra biliriz nevyaya söyledim dedim isim tescilde bende hesap açıyım kaydırabiliyormuşsunuz dedim isim tescil bayisi oldukları için hesaplar arası geçiş yapamıyorlarmış öyle dedi bana ve sonra panel açalım size ordan bakın dedi onada tamam dedim sonra dediki panelinizi açtım fakat isim tescil askıya almış bize ns ipsini verin girelim dedi 3 gün önce verdim zaten ipyi şunu girin diye 3 gün geçti girilmedi halen.. - bunun üzerine isim tescili aradım isim tescilin cevabı şu oldu bana bizim şuanda askıda yada sağladığımız hizmetlerde bir eksik yok + bayi diye bir hesabımız yok + 6 ay domain transveri bekleme gibi bir süremiz yok 60 gündür o süre dedi ki o süreyide tamamlamışımdır + hesaplar arası kolay bir şekilde email adresinizi yazarak anında domain kaydırma işlemi tüm üyeler için vardır diyede yanıt verdi dileyen isimtescili arayıp beni doğrulayabilir..

ayın 9 unda ilk mesajım bugün ayın 12si böyle bir hizmet varmı zaten hizmet istediğim yok bıraksın beni gidiyim ne hale geldim dün müşterimin biri mail ve erişim sorunları yüzünden sunucuyumu deiştirsek diye mesaj yazdı, sürekli çok geç açılıyor sayfalar bir bakarmısın diye mailler alıyorum telefonlar alıyorum ben ne büyük bir hata yaptım..

şimdi ne yapmalıyım ne tür haklarım var forumun ne tür yaptırımları var yardımcı olursanız sevinirim mağdur durumdayım.. daha önce forum da çay toplantılarına falan katılan bir kişi bu nevya yani mutlaka simayende forumdaki yöneticilerden kendisini tanıyan olduğuna inanıyorum allah rızası için bana yardım edin...

domain konusuyla ilgili konuşmalarımız aşşağıda buyrun okuyun + tarihlere saatlere bakın,,

* Kanıtlarım :