t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2499TL'ye sadece tema almayın...
tema değil hocam yazılım. zaten ben de yazılımcıyım. 2499 TL boşa vermem ben onu yapmaya çalışsam 3 ay rahat alır. onun yerine farklı proje alıp ordan aldığım paranın bir kısmı ile bu yazılımı almayı planlıyorum biraz daha araştırayım bazıları da özgün yazılımı öne çıkartmış.