buyaWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değişen bir şey yok hocam ne sıkıntısı olabilir ? 23:46 da başladım - 00:15 e kadar gezdim 9 aralık için 2 dakika bir eksilme var 15 dakika ile bu ip den telafi ettim sabahleyin yeni ip den gün gezintisini yapacağım ne gibi bir sıkıntılı oluyor benim gezilerim anlayamadım ?
Kardeşim herkes belirtilen süre içerisinde o günün gezintisini yapıyor ve süreç bu şekilde işliyor. Kendince kural oluşturup düzeni aksatma lütfen. Tekrarında çıkartırım gruptan. Burada birçok arkadaşım düzenli şekilde gezintilerini yapıyor. Buna karşı hassas olalım lütfen.