NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Logitech G103 öneririm. Kendi kullandığım klavyem ve fiyatına göre tam bir canavar İsterseniz piyasadan ucuza sağlarım.
hocam maus + klavye olcak adamın açtı varya videodaki o çok hoşuma gitti maus sanki bir kuru kafa yanıp sönüyo falan