Sen oraya eklememişsin gözünden kaçmış belki ama ben burdan bunu çıkardım kardeşim.
Ayrıca. işlemler bittikten sonra beklentimdeki gibi olmadığında ne yapacaktım kimi bulacaktım web sitesi için değil kurum için yapıldı bu logo. ha eğer hatam varsa yönetimdeki arkadaşlar cezamı versinler.
Bu konuya son mesajım saçma sapan şey yüzünden diğer arkadaşların konusu arada kaynamasın... Senin eklediğin yerde ödeme türünün nasıl olacağı yazıyor. Ücretin ne kadar olacağı değil. İş beğenilmese bile ben burdayım herzaman zaten düzenleriz demişim. İyi forumlar