Sen oraya eklememişsin gözünden kaçmış belki ama ben burdan bunu çıkardım kardeşim.
Ayrıca. işlemler bittikten sonra beklentimdeki gibi olmadığında ne yapacaktım kimi bulacaktım web sitesi için değil kurum için yapıldı bu logo. ha eğer hatam varsa yönetimdeki arkadaşlar cezamı versinler.