merhabalar bu ay ilk defa doğalgaz kullanmaya başladık fatura ne kadar gelir sayaçttaki değer 147 800 de şuan daha hiç fatura gelmedi 1 ay olmadı kullananalı ama hesaplaması nasıldır bilgisi olan varmıdır