Merhabalar,
Projeme entegre edebilmem için domain bayiiliğine ihtiyacım var. Fiyatlar haliyle olabildiğince düşük olmalı

. En çok bilinen tabi
Resellerclub fakat depozitoyu iyice arttırmak gerekiyor. Freenom 'a denk geldim, fiyatlarıysa gayet uygun geldi. Burayla çalışan var mı, sorunlu bir yer midir, bayilik planını kullanan var mı? Daha önce hiç duymadığım için çekincedeyim. Bilgisi olan arkadaşlar varmıdır.