Yapılan yorumlara teşekkür ediyorum öncelikle
İlk mesajımdaki " domain yaşı " konusunu sizlere yanlış yansıttım sanırım domain yaşlansın gelsin hitler gibi bir düşüncem yok herkes öyle anlamış ama. Ben 1-2 domainde denedim 1-2 yıl bile uzattığınızda domaini ve site içindeki konularınız özgün ise daha rahat sıralama alıyor ben bunu gözlemledim bu bağlamda domain yaşı, site özgünlüğü, kullanıcıya doğru bilgiyi verme hususları kaliteli ise 5 yıllık domainle 1 yıllık domain aynı olmuyor en azından benim gözlemim bu şekilde
bu bağlamda bende diyorumki 1 domain var 2 yıllık uzattım ama şuan uğraşamıyorum ilerde tamam bu siteyle uğraşıcam diyip hem içerik hem tasarımı ile herşeyi ile emek vermek aynı zamanda domain yaşının avantajınıda kullanmak istiyorum bunu sordum sizlere ve bunun için mevcut içerikleri silip domaini boşamı almam daha iyi olur yoksa bu şekilde kalmasımı daha iyi olur soru bu