2000 yılında kayıtlı domain var açık artırma usulu satıyorlar, kararsız kaldım yeni bir domain mi almam daha akıllıca olur yoksa 2000 yılından regli domaini mi?
Rakip siteler 2004 2005 yılında alınmış domainlerden oluşuyor.
İster yeni ister eski domain aldıgımızdada süresini 10 yıllık uzatacagız.
Kısacası 2 bin tl gibi bir para istiyor domain'e almak iyi olur mu sizce? Yoksa yeni bir reg mi yapsam ?
eski domain'nin üzerinde birşey kurulu değil boşta bekliyor.
ciddi düşünüyorum bu işi o yüzden her ince ayrıntına kadar araştıryorum.
Teşekkürler