Bir domainim var uzun süre yaşlandırmayı planladığım kendimce çok hoşuma giden film, dizi vb tüm herşeye uyan bir domain. Domain .org ancak com ve net uzun yıllardır dolu ve bırakmıyorlar bende .org yaşlandırmak istiyorum 2 yıl uzattım bile neyse sorum şu ;
Domaini ilk 01.05.2014 tarihinde kayıt ettim 6-7 ay önce yani ve 2016'ya kadar uzattım 510 günü var sonrasında yine uzatıcam şuan site film üzerine ve aylardır ilgilenemiyorum en son içeriği temmuz ayında girmişim 4 aydır içerik girmiyorum girdiğim konular zamanında hepsi özgün 300-500 en kötü okunması var hepsinin sitede toplam 58 yazı var
Googlede 882 index Yandexte 1.585 index var
Şimdi sormak istediğim ben bu projeye vakit ayıramıyorum bugun için konuşmak gerekirse ve yakın zamandada vakit ayırcağımı sanmıyorum ama domaini önemsiyorum ve uzun yıllar yaşlandırmak istiyorum daha sonrada yaşını kullanarak ve ilgi ile iyi yerleri gelmesini istiyorum
Sizlere sorum bu site böyle açık mı kalsın ?
Yoksa hostu sileyim boştamı dursun domain ?
İlerde proje kurmak istediğimde hangisini yapsam benim için daha iyi olur ? Hangisini yapsam ilerde proje kurduğumda google ile aramda sorun çıkmaz ve etkilenmem ?
sen hiç gördünmü bir sürü site var ve bunlar domaini kaç yıldır bekletiyor ve sonra bunu bir anda açıp milyon hite kavuşuyor..yanlış anlama bana göre saçmalıkdan başka birşey değil..domaini yaşlandırdım ohh ne güzel ilerde iyi olacak..böyle bir dünya yok..domaini kurarsın..içeriklerini girersin zamanla kullanıcın olur..artar ve bir süre sonra artık o konuda uzmansındır..bak divxplanete yapan arkadaşıda tanıyorum..ilk daha kodlama aşamasında..zamanla ne oldu..dsadasda.com al ve yaşlandır sonra yaşını kullan..o kadar çok varki böyle domain..2001 den de aşağı kaydı olan domain..yani google ya bu adam çok istikrarlı gidiyor hep aynı kişi dur bu 10 yıllık almış ve ben bu siteyi açar açmaz hemen sitesini en iyi hale getiriyim..en basitinde onedio var karşında güzel bir proje ve devam ediyor..kaç yıl oldu acaba domaini bakmadım ama boşta domainim olup ilerde kullanırım demektense hiç olmasın daa iyi..bak birde ilerde başımıza ne gelecek ne bileceğiz? belki sektörler bitecek..ne bileyim..şimdiden yarını görmek mümkün değil..uğraşamıyorsan başka şeylere bak..domaini ilerde kullanırım demektense şu an kullan..ben çok yaptım zamanında 100 lerce domainim vardı..bir çoğu projelik..sonra ben ne b.k yedim dedim kendimce..ne gerek var..şimdi sadece kafamda birşey varsa o projeyi yapıp diğer projeye geçiyorum..yapamazsam geçmiyorum..gerek yok..kendimi kasmayada gerek yok..şu an alınabilecek bir sürü domain var ama ben bazen domain almayıp nasıl ücretsiz servisleri kullanarak para kazanırım derdindeyim.Bir blogspot bile bazen yeterli olur..yeterki ne yapacağını bil..lütfen bekleme..vakit o kadar değerliki..2 sene ömrüm olacağının garantisi bile yok..kusura bakma..lafımda seni üzecek birşey yazmadım umarım..yazdıysamda kusuruma bakma..