cadde25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru dürüst inceleme olayı değil güzel kardeşim. Bende işimi gücümü bıraktım bu gruptaki herkesi ipsine varana kadar takip ediyorum. O kadar gezinti yapıp r10'a girip yazamıyorsan orası da ayrı tartışılacak sorun. Gezintiye başlar başlamaz buraya da yazmalısın.
Fotoğraflar yardımcı oldu mu? Bugün gezinti yapmayacağım çünkü sitem gezilmedi!