Merhaba,

Domain adı ile Hotmail üzerinden kullandığım mailim var. Hotmail'in son uygulaması ile yeni Mail açamıyoruz. Kullandığım tek mail var.

Öğrenmek istediğim;

Hotmail ( Microsoft ) bu kullandığım tek mailimi de kapatır mı acaba?