Konu
Hotmail Üzerinden Mail Kullanmak?
08-12-2014, 19:09:28
#1
orhanyavuz
Merhaba,
Domain adı ile Hotmail üzerinden kullandığım mailim var. Hotmail'in son uygulaması ile yeni Mail açamıyoruz. Kullandığım tek mail var.
Öğrenmek istediğim;
Hotmail ( Microsoft ) bu kullandığım tek mailimi de kapatır mı acaba?