Şuan için sadece vip iş alımı açıktır. Standart paket için ise https://www.r10.net/adsense-ban/12005...n-actirma.html bu konumuzdan ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz.
tefnakt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iş alımı açıkmı ?